Etkinlik Planlama

etkinlik-planlama-1024x270

“Etkinlik Planlaması” hedef kitleye doğrudan ulaşabilen bir pazarlama türü olarak dikkat çeker.
Özellikle hedef kitle ile markanın birebir ilişki kurabilme özelliğinden dolayı etkilerini daha kolay gözlemlemek mümkündür. Bu pazarlama türü reklam ajansları ya da etkinlik pazarlaması yapan şirketler aracılığıyla gerçekleştirilir. Bu şirketler etkinlik pazarlaması yapmak isteyen markaların gerekli olan personel, mekan, stand ya da farklı teknik malzeme ihtiyaçlarını sağlarlar. Etkinlik pazarlaması çeşitli şekillerde düzenlenebilir. Ülkemizde en sık karşılaşılan çeşidi özellikle süpermarketlerde gerçekleştirilen tadım aktiviteleridir. Ücretsiz ya da indirimli ürün gibi farklı promosyonlarla ile desteklenen bu aktiviteler markaların hedef kitlelerine doğrudan ulaşarak onlarla birebir iletişim kurmalarını sağlar.